Martin Marek - DoDo: Ako vďaka same day delivery zvýšiť mieru konverzie a spokojnosť zákazníkov

Rýchle doručenie tovaru zásadným spôsobom ovplyvňuje mieru konverzie e-shopu a vo finále spokojnosť koncového zákazníka. Kým pár rokov dozadu nemal zákazník problém počkať si na zásielku 4-5 dní, dnes už očakáva doručenie na druhý deň, alebo ešte lepšie dokonca v deň objednávky. E-shopy, ktoré to dokážu, získavajú zásadnú konkurenčnú výhodu, výrazne zvyšujú spokojnosť zákazníkov a vyvolávajú tak osobné odporúčania, ktoré sú veľmi cenné. O problematike lastmile (posledná fáza doručenia ku koncovému zákazníkov) a same day delivery (doručenie v ten istý deň od objednávky) sme sa rozprávali s Martinom Marekom, riaditeľom spoločnosti DoDo, ktorá na SK/CZ/PL trhu doručuje už 120 000 zásielok mesačne prostredníctvom 300+ vozidiel a 500+ kuriérov a "pešiakov". Odporúčam vypočuť si aj globálne trendy v doručovaní, kde je len otázka času, kedy zo "západu" dorazia aj ku nám.  Viac info o službách DoDo pre e-shopy sa dozviete na www.idodo.sk.

Fotogaléria

Zdieľať článok

Diskusia