Juraj Balogh - CreditCall: Ako dosiahnuť efektívnu zákaznícku starostlivosť v e-commerce

Zákaznická podpora je v e-commerce často kľúčová z pohľadu spokojnosti zákazníkov aj samotného predaja. Najmä v zahraničí dnes veľkí hráči využívajú externé call centrá a celé support tímy. Na Slovensku je jedným z popredných partnerov spoločnosť CreditCall, ktorej spoluzakladateľ Juraj Balogh v rozhovore porovnal výhody a nevýhody interného support tímu voči externému partnerovi. Najmä pred top sezónou v e-commerce vám tento rozhovor pomôže lepšie sa pripraviť a maximalizovať tak obrat aj spokojnosť vašich zákazníkov. V rozhovore sa dozviete: 00:45 - ako vníma Juraj dôležitosť zákazníckej podpory v rámci prevádzky e-shopu 03:40 - aké sú výhody a nevýhody interného support tímu voči externému (outsourcingu) a aké všetky náklady si treba spočítať pri rozhodovaní 07:00 - ako dokáže externý partner zabezpečiť kvalifikované odpovede aj pri špecializovanom sortimente e-shopu (znalostná báza) 8:00 - aké typy dopytov najčastejšie prichádzajú zo strany koncových zákazníkov e-shopov a cez ktoré kanály komunikujú 9:42 - aké konkrétne komunikačné kanály dokáže CreditCall zastrešiť 11:15 - akým spôsobom je zabezpečená kvalita komunikácie pri 160+ operátoroch a 4 lokáciách a ako si ju vie klient skontrolovať 13:45 - ktoré trhy/jazyky vie CreditCall pokryť z pohľadu expanzie e-shopov 15:25 - pre ktoré segmenty alebo veľkosti e-shopov je outsourcing supportu vhodný 16:32 - prípadová štúdia klienta z e-commerce s konkrétnymi číslami a výsledkami po prechode na externý support 23:05 - ako si reálne porovnať nákladovú stránku interného support tímu voči outsourcingu 26:00 - ako dnes riešia support veľké SK/CZ e-shopy a aký je celkový trend 27:05 - ako využívať support tím aj na aktívny predaj tovaru alebo služieb a teda zvyšovanie hodnoty zákazníka 29:45 - vníma Juraj nejaký rozdiel medzi B2C vs. B2B supporte pre zákazníkov 30:50 - čo by Juraj poradil ohľadom top sezóny v e-commerce, ako sa najlepšie pripraviť na nápor Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení. Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog. Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Fotogaléria

Zdieľať článok

Diskusia