Ján Urbančík - Reago: Ako zvýšiť mieru konverzie až 6-násobne využitím live chatu

Online chat je najvyužívanejšia forma komunikácie v súčasnosti. Viac ako 65 % zákazníkov preferuje chat pred emailom a telefonátom. Nielenže chat zvyšuje dôveru k Vášmu webu, ale taktiež: - Zvyšuje konverzie až o 20 % - Zvyšuje 2,5 krát čas strávený na stránke a počet navštívených stránok - Suma, ktorú zákazníci zaplatia po využití chatu je o 10 % vyššia Ak vás zaujíma, ako vyťažiť maximum z live-chatu aj pre váš e-shop, pozrite si rozhovor s Jánom Urbančíkom, zakladateľom služby Reago, vďaka ktorej viete poskytnúť zákazníkom špičkový servis a vďaka tomu zásadne zvýšiť mieru konverzie a obrat vášho e-shopu. V rozhovore sa dozviete: 0:30 - ako vznikla celá idea za službou Reago ako riešenie pre kvalitnú zákaznickú podporu v e-shopoch 4:45 - aký veľký prínos z pohľadu miery konverzie vie mať live-chat s kvalitným človekom 5:45 - aké sú výhody a nevýhody interného vs. externého riešenia zákazníckej podpory 8:35 - ako vychádzajú náklady na interné vs. externé riešenie zákazníckej podpory 10:20 - ako merať biznisový dopad live-chat-u v e-shope na obrat 13:50 - pre aký typ zákazníka (e-shopu) je outsourcing zákazníckej podpory vhodný a kedy naopak nie je 16:40 - je znalostná báza, ktorá sa buduje v rámci supportu unikátna pre každý e-shop alebo ako to funguje 17:55 - ktoré komunikačné kanály je možné napojiť na Reago a aké sú v tomto smere plány 18:40 - ako sa riešia otázky, ktoré operátor Reago nedokáže zodpovedať 20:40 - aké typy otázok najčastejšie prichádzajú na live-chat a ako ich riešiť 24:15 - je budúcnosť live-chatov v umelej inteligencii alebo ako to vidia v Reago 26:00 - je live-chat vhodný viac pre B2C alebo B2B biznisy/e-shopy 29:40 - aká je skúsenosť s využitím promo kódov pre zvýšenie miery konverzie cez live-chat 32:25 - ako sa Reago pozerá na prípadnú expanziu z pohľadu jazykového pokrytia 35:15 - ako sa pripraviť na top sezónu v rámci zabezpečenia supportu 37:00 - ktoré kľúčové benefity vie priniesť kvalitný support cez live-chat pre e-shop (sumár) Ak sa chcete dozvedieť o službe Reago viac, zanechajte váš kontakt tu: https://www.reago.sk/pricemania/ Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení. Tip 2: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog. Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Fotogaléria

Zdieľať článok

Diskusia