10
Jan
Online chat je najvyužívanejšia forma komunikácie v súčasnosti. Viac ako 65 % zákazníkov preferuje chat pred emailom a telefonátom. Nielenže chat zvyšuje dôveru k Vášmu webu, ale taktiež:
- Zvyšuje konverzie až o 20 %
- Zvyšuje 2,5 krát čas strávený na stránke a počet navštívených stránok
- Suma, ktorú zákazníci zaplatia po využití chatu je o 10 % vyššia
Ak vás zaujíma, ako vyťažiť maximum z live-chatu aj pre váš e-shop, pozrite si rozhovor s Jánom Urbančíkom, zakladateľom služby Reago, vďaka ktorej viete poskytnúť zákazníkom špičkový servis a vďaka tomu zásadne zvýšiť mieru konverzie a obrat vášho e-shopu.
V rozhovore sa dozviete:
0:30 - ako vznikla celá idea za službou Reago ako riešenie pre kvalitnú zákaznickú podporu v e-shopoch
4:45 - aký veľký prínos z pohľadu miery konverzie vie mať live-chat s kvalitným človekom
5:45 - aké sú výhody a nevýhody interného vs. externého riešenia zákazníckej podpory
8:35 - ako vychádzajú náklady na interné vs. externé riešenie zákazníckej podpory
10:20 - ako merať biznisový dopad live-chat-u v e-shope na obrat
13:50 - pre aký typ zákazníka (e-shopu) je outsourcing zákazníckej podpory vhodný a kedy naopak nie je
16:40 - je znalostná báza, ktorá sa buduje v rámci supportu unikátna pre každý e-shop alebo ako to funguje
17:55 - ktoré komunikačné kanály je možné napojiť na Reago a aké sú v tomto smere plány
18:40 - ako sa riešia otázky, ktoré operátor Reago nedokáže zodpovedať
20:40 - aké typy otázok najčastejšie prichádzajú na live-chat a ako ich riešiť
24:15 - je budúcnosť live-chatov v umelej inteligencii alebo ako to vidia v Reago
26:00 - je live-chat vhodný viac pre B2C alebo B2B biznisy/e-shopy
29:40 - aká je skúsenosť s využitím promo kódov pre zvýšenie miery konverzie cez live-chat
32:25 - ako sa Reago pozerá na prípadnú expanziu z pohľadu jazykového pokrytia
35:15 - ako sa pripraviť na top sezónu v rámci zabezpečenia supportu
37:00 - ktoré kľúčové benefity vie priniesť kvalitný support cez live-chat pre e-shop (sumár)
Ak sa chcete dozvedieť o službe Reago viac, zanechajte váš kontakt tu:
https://www.reago.sk/pricemania/
Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 3:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
Diskusia