Slovenský startup TRIFFT sa dostal do užšieho výberu svetovej súťaže

Marketingovo-lojalitná platforma vo vreckách zákazníkov reštaurácie, siete predajní, jednotlivých značiek. Všetci títo sa podľa zakladateľa startupu TRIFFT snažia dostať k ľuďom cez ich telefóny. Smartphone je totiž aktuálne najlepší marketingový kanál, ktorý existuje.

„Ak by si mala urobiť každá značka alebo spoločnosť vlastnú aplikáciu, stálo by ich to veľmi veľa financií. Okrem toho ľudia nechcú mať 1000 aplikácii v telefóne. TRIFFT je jedinečný v tom, že nerobí iba jednoduchú digitalizáciu papierových či plastových kartičiek, ale buduje vzťah medzi zákazníkom a prevádzkou, a to takým spôsobom, aký dovoľujú len možnosti moderných telefónov. Človek má z odmien radosť a komunikujeme mu ich hravou formou, takže to nie je len sterilné zbieranie nálepiek. Zároveň dostáva relevantné odmeny aj v rámci marketingových kampaní značiek,“ vysvetľuje Peter Horváth.

„Predstavte si napríklad, že chodíte do Subway. Máte vernostný systém cez TRIFFT a zbierate odmeny. Značka niektorého z nápojov nás osloví, že chce odpropagovať novú vanilkovú príchuť. Do aplikácie dostanete úlohu: “Príď tento týždeň ešte raz na sendvič a dostaneš novú vanilkovú príchuť XY nápoja zdarma!“.

„Vôbec vám to teda nepríde ako násilná reklama, práveže vás to naozaj poteší,” dopĺňa Peter. Práve táto aplikácia zaujala porotcov pri výbere do užšieho kola súťažiacich. Vyberala pritom iba 10% najzaujímavejších startupov z vyše 2000 prihlásených z celého sveta, ktoré dostali možnosť prezentovať svoj projekt v súťaži PITCH na najlepšej technologickej konferencii sveta . Medzi klientov startupu pritom patria aj známe značky ako SUBWAY, Veg Life, FIT UP, REGAL BURGER a mnohí ďalší.

Zdroj: TS

Fotogaléria

Zdieľať článok

Diskusia